Mrb arkadaşlar avusturyada yaşıyorum ve iki haftalığına istanbula tatile gittim dün döndüm ama son 1 hafdadır çok şiştim bacaklarım ayaklarım balon gibi oldu hiç şişmedim şimdiye kadar birden çok şişti :( benim haftamda olup şişen varmı sizde birden bu kadar fazla şişlik nırmal mi ?