sugarbabe Kızlar bugün reglim 18 gün geçti.1 hafta önce kanda 1.20 çıkmıştı.bugün bi şey aktı.ama akıntı gibi değil de su gibi hafif pembemsi.yerleşme kanaması olabilir mi? Sizde nasıl oldu