Aykam123 Haydi son 80 gün civarında olanlar toplanalım, birbimizi tanıyalım. Sorunlarımız olunca (inşallah ki olmaz) dertleşe bilelim. Birlikte doğumu bekleyelim
Cansuacar Aykam123 normal doğum istiyorum tabi ama doktorum henüz birsey demedi kızımda daha dönmedi 😂
mutluuannee Aykam123 normal istiyorum ama daha belli degil tabi doktorumuz henuz dogumla ilgili bisy demedi 😊
Aykam123 Betul34 benim halalarım,teyzem, annem, anneannem hepisi erken doğumlar yapmışlar. 15-20gün civarı. Kendim 20gün erken doğmuşum. Acaba bende de öylemi olacak?
Kadererbay Aykam123 son 71🤲🏻 Sabırsızlanmaya başladım daha şimdiden,sanki zaman geçmek bilmiyor🤦🏻♀️ Rabbım sağsalim kucagımıza almayı nasıp etsın 🤲🏻
Zuzum577 Son 142 gun 🤢 bende gunleri sayiyorum iste insAllah zaman cabuk gecer gun gun sayiyorum diye zamanda gecmiyor
Aykam123 mutluuannee bende bebek iki kere kordonunu dolamış. Amma doktor bir şey söylemek için erken dedi.