Yesim_kya Ayağımın üstünde ve ellerimin üstünde alerji gibi biseyler oldu kaşıntı yapıyo neden olabilir bilgisi olan var mı bu arada 37+5 im kötü bi durum olabilir mi
Yesim_kya Meftunbade Evet ilaçlar var kan ilacı ferrum gunde 2 kere ,b12 eksikliği içinde bi ilaç kullanıyorum gunde 1 kere ,bide decavit kullanıyorum haftada 2 kere
Zeyk Alerjigibi birsey, alerji veya herhangi bir ilacın yan etkisi bunları bilemeyiz ki ne tür bir semptom yaşatacak sana. İlerlerse hastaneye gitmen en mantıklısı birşey olmaz deriz olur falan bilemedim
Yesim_kya Zeyk 2 hatta oldu kullanali çarşamba günü randevum var birakicam kullanmayi artık ama yarın bi doktorumu aricam