Hatice661 Öncelikle sakin olun bende gebelik şekeri olan ve sağlıkla Doğum yapan bir anneyim. Bebeğim 21 günlük şuan çok şükür ikimiz de iyiyiz. Bende şeker sonucu 200’lerde çıktı. Bana dahiliye doktorum insülin verecekti kabul etmedim ve diye yapmak istediğimi söyledim baştansalma bir liste verdi bana. Ben kendi listemi kendim oluşturdum.
domates peynir yoğurt yumurta zeytin süt yeşillikler kahvaltıda hep yedim.
Meyve çok az tükettim yeşil elma günde bir tane yiyiyordum diğer meyvelerde şeker çok o yüzden yarım yersem yerdim sütle veya tarçınla.
ceviz balık et tavuk yeşil sebzeler akşam ve öğle öğünlerimdi.
Ekmek kesinlikle çavdar veya tam buğday
pekmez bal reçel tatlı hamurişi vs yasak. Bu şekilde diyetime sadık kaldım son ay biraz kaçamak yaptım tatlı bile yedim ekmek yedim sorun yaşamadık çok şükür. Ben şekerimin yükseldiğini ayak el şişmesi burun şişmesi. Sabah yataktan kalkınca ayağımı yere bastığımda iğne gibi batma hissi olunca anlardım. Sizde dikkat edin böyle belirtileriniz varsa yükseliyordur. Yada baş dönmesi göz kararması. Geçmiş olsun sağlıkla doğsun bebeğiniz