Deniz_Efe Kızlar 2 gündür bacaklarım da adet olucakmışım gibi sızlama var ve geçmiyor uyutmuyor beni böyle bir durum başına gelen var mı
VLD-61 begumseker genellikle doktorlar vermez.sancıyı kesmesin diye valla kaç kadın doğum doktoruyla çalıştım hiç biride 37 haftadan sonra vermediler.
Deniz_Efe Yok kullanmıyorum bu zamana kadar yoktu yarın doktoruma danışıcam acile gitsem ilgilenmiyorlar
Nurr Ben doguma kadar kullandım ilk gebeliğimde bu gebeliğimde daha cok kramp ve agrı yasıyorum doktorum gunde iki defaya cıkardı tabi vücutta agırlaştı iyice kaldırmıyor artık ondan olabilir 🌸
begumseker VLD-61 daha cumartesi doktorumla hangi ilaçlara devam edip etmiceğimi görüştüm. Magnezyumu doğum sonrası kesicez dedi. Bi sürü faydası var sancı kesmiyor kramp engelliyor. Sancı geldiğinde içelim hemen kendimize gelelim madem o kadar sancı kesici :))
Deniz_Efe Doğum kanalına yerleşsin doğum ağrısı olsun da çekmeye razıyım valla sağlıkla artık kucağıma almak istiyorum