Hilalakar Tubitoo canım bende enkaz 6000 kullanıyorum ilk başlarda eşim yapıyordu inanılmaz acıyordu morarıyordu ama 1 aydın kendim yapıyorum sadece iğneyi yaptığım yerin ucu morarıyor o kadar kendin yapmayı dene daha rahat edersin
NeslihanPiaAbac Tubitoo bende hamileliğimin başından beri göbekten iğne yapıyorum.Annemde şeker hastası bende morarma olmuyor ama annemin kömür gibi oluyor.Kişinin etiyle alakalı anladığım kadarıyla
Hhtce Tubitoo beyaz tenkitim ben ama sadece göbeğim büyümeye başladığımdan beri sağ tarafımda oldu oda 1 2 defa anca ama hiç buz kullanmadım şimdiye kadar
Hhtce Busucan aynen katılıyorum kendin yaptığın zaman basıl acıdığını farkediyorsun ve ertesi gün öyle yapmıyorsun kendin yapmak daha sağlıklı bence
Hilalakar Tubitoo benim de vardı canım benim hayatım da iğne olduğum sayılıdır ama iş bebeğimin sağlığı olunca herşeyi yendim sende yenersin 🤰