Benim ikinci ayım da ara ara lekenmelerim oldu şimdi 18 haftalık oldum devam ediyor progeston iğne kullanıyorum haftada bir doktorum bu haftada gecmezse vajinal muayene edelim dedi çocuğum iyi kanama alanım yok rahimde falan rahim ağzı kapalı uzunluğu iyi çok şükür kanama yüzünden vajinal muane olan var mı bende olmalimiyim varsa herhangi bi teşhis koyuldu mu
Kızlar birde bu lekelenmeleriniz kaçıncı ayda geçti sürekli yatiyomusunuz
Bu hareketsizlik doğumunu nasıl etkiliycek
Bide ikili test iyi çıktığı halde 3 lu taramaya yaptırdınız mi bu test süreci ben iyice geriliyorum lütfen akıl verin yardımcı olun