Pearly Arkadaslar bebek odası aldınız mı? Aldıysanız nasıl bır oda tercıh ettınız? Bu konudakı dusuncelerınız nelerdır?
EbruIrmakAhmet Pearly bende beğendim ama almadım daha erken bİzim için Masif ahşap düşünüyorum yaptırıcam sanırım bi yer bulup hazırlar çok pahalı
arzu_glyprk Pearly aldım fakat henüz gelmedi bunu aldım büyüyen beşik tercih ettim cibinlik seti felanda dahil. https://imgyukle.com/i/Vb0Sm8
Mry91 Pearly çilek mocha 3 kapili dolap ve sifonyerini aldim indirimdeydi 1800e aldim evlenene kadar kullanabilcegi bi model yatakta graco park yatak aldim
Pearly arzu_glyprk hangı sıteden aldınız ne kadara? Bugun bıraz baktık fıyatlar fazla. Buyuyunce ebatı kucuk geldı fılan..
Pearly Mry91 bugun ben de bu modele baktım hosuma gıttı açıkçası fıyat olarak da. Park yatak graco nasıl buyuyen beşık mı yanı cılekten mı o da
Betulsna Mry91 Bende çilekten bakıyorum ama çok pahalıya geliyor. Resim varsa atabilir misiniz ya da link☺️
Betulsna Mry91 Baktım buldum ☺️ bnmde romatic serisinden beğendim sadece 3 kapaklı dolap şifonyer bir de duvar raf 4.166 tlye geliyor pahalıma geldi.
Deryannc Dolap şifonyer aldım henüz gelmedi babygames07 diye instagram adresi var Antalya da. Park yatak alcam sonra da montessori yatak yaptırmayı düşünüyorum büyüyen beşik hiç düşünmedim kimsede önermedi.
begumseker Pearly ben gereksiz görüyorum aslında ama yine de yaptık🧐 çilek natura baby oda takımını tercih ettik. Yanımıza da anne yanı beşiği aldık 3 kademeli boyu ayarlanıyor.
Toprakkkmilaaa20 Ben odasını 10 yaşına kadar çok rahatlıkla kullanabileceği güzel bir montesori dolap yatak yaptım yatak odasına da 1-2 yaşa kadar yatabileceği meltem mobilyadan beşik aldım toplam 10bine hepsine çıkarmış oldum çokta içime sindi 🥰🧿
MzyynSrctn Pearly bizim için erken ama oda yapıcam inşAllah ailelerle anlaştık zaten benim ailem odasını alıcak kayınvalidemler bebek arabası kıyafetler bazı benim ihtiyaçlarımı falan gibi alacaklar. Odayı çilek mobilyadan düşünüyorum Montessori yatak istiyorum . İlk zamanlar için de bizim odamıza ahşap beşiklerden alıcam ismi varmı bilmiyorum cibinlikli oval beşikler varya öyle
Kadis26 Bebek odasını takımını ben kendim yaptım çoğu eşyayı ikeadan aldım beşik şifonyer rahat bi koltuk dolabı da Koçtaş’tan aldım takım oldu bana göre
Mrsakar Bende dün Çilek mobilyaya baktım. Odasında gardrop var hazır zaten onu kullanacağız. Sadece beşik, halı, perde ve aksesuarlarını alıcam. Çilekte bir model beğendim ama daha bakıcam 19.haftaya giriyoruz henüz erken dedik ☺️
Sinem1- Bu siteye bakın derim ben almadım daha ama güzel ürünleri var https://instagram.com/babycibebe?igshid=buj4kp7ylxup