Sueda29 yaklaşımı bile yetiyor ya kız arkadaşım da inanç beyde dogum yaptı cok memnun kaldı. Birde şu var araştırma da normal dogum diyelim yapacaksın ebe geliyor kendi doktorun gelmiyor o sırada hangi nobetçi doktor varsa giriyo.sadece sezeryan da kendi doktorun geliyor. Ama neon öyle değil bu durumda cok fikrimi degıstirdi neona gittim