Elif_su60 Nuriiiiii devlet hastanesi yok canım üniversite hastanesi var ben yaptırdım ayrıntılı ama görüntü istedim vermiyorlar sağlığı hakkında bilgi veriliyo
Elif_Annesi24 Nuriiiiii bende araştırma da yaptırdım nur gözde kulhana gidiyordum ama ayrıntılı ultrasonla gün verdıler gıttım cocugu gostermedıler bile ultrasonda sadece gözde hocaya sonucu göturdum herhangi sorun yok demıstı ama. Sımdı neona gidiyorum
Hacerevgin Nuriiiiii ben mengucekte yaptırdım cokta güzel açıklamışlardı hatta ultrason fotografi bile var 20 dk durdum erkek biriydi suan görsem hatirlamam cocuga kitlendim sadece sesini duyuyordum o kisinin 🤭
Betulsna Deniz_krks06 Merhaba doktorunuz kim sizin acaba? Bende neona gidiyorum. Bnm detaylıya henüz bir kaç haftam var ama ücretli mi neonda detaylı ultrasyon merak ettim.
milayerli Deniz_krks06 ne kadar ücret ödediniz acaba? Ve doktor kendisi mi yapıyor yoksa radyolojiye mi yönlendiriyor? Bende yaptıracağımda 😊
Deniz_krks06 Nuriiiiii Valla canım Devlet hastanesi doktorları biraz garip ama kadın dogumculari nasil bir fikrim yok
Nuriiiiii arkadaşım mehmet kulhana gitmişti hiç bi tahlil yapmamış sadece ultrasına tutmuş göndermiş, detaylı zamanı geldi gidip gitmemekle kararsız çok bastırırlar diye korkuyor önerir misin canm birde doktorundan memnun musub Elif_su60
Nuriiiiii Deniz_krks06 arkadaşım mehmet kulhana gitmişti hiç bi tahlil yapmamış sadece ultrasına tutmuş göndermiş, detaylı zamanı geldi gidip gitmemekle kararsız çok bastırırlar diye korkuyor önerir misin canm birde doktorundan memnun musub
Elif_su60 Nuriiiiii Cenk naykıya gidiyordum canım çoK memnundum doktorumdan. şuan doğuma az kaldı memleketime geldim tokata. AMA bastırma filan yok beyni kalbi midesi amniyo sıvısı hakkında komple bilgi veriyorlar canım sağlığı hakkında bebeğin Yaptırsın bence.
Nuriiiiii Elif_Annesi24 canım neonu mu Yoksa araştırma hastanesini mi önerirsin detaylı ultrason içim birde devletten memnun kalmadıgın için mi neona gidiyorsun, arkadaşım devlete gitti hiç memnun kalmamıs
Betulsna Elif_Annesi24 Size de bir sorum olacak. Nur Gözde de çok iyi diyorlar cinsiyeti kaçıncı haftada söylüyor bilginiz var mı siz öğrendiniz mi? Normalde neona gidiyorum cinsiyeti 12.haftamda öğrendim 13 te tekrar gittim ama bu sefer de araştırmada tekrar bir baktırmak istiyorum acaba değişir mi diye halen tereddütteyim ☺️
Elif_Annesi24 Nuriiiiii neon canım ve Araştırmada memnun kalmadım sonucta benım ilk hamilelik cocukla ilgili yuzunu gormedım kilosunu boyunu sordugumda ıyı dedı detaylı bilgi alamadım detaylı ultrasonla bile cocugun yuzunu. Gorememişken. Neona da inanç bey normal kontrolde cocugun yüzünü renkli gosterdı
Deniz_krks06 Betulsna Neonda Sevil kiremitliye gidiyorum yanlız detaylı ultrason doktoru farklı biri ama ben ondan da çok memnun kaldım
Elif_Annesi24 Betulsna canım ben 13 hafta gözde hoca dedı erkege benzıyo ama bır kıyafet yada esya alma net degıl bu degısır aradan zaman gectı 15 hafta gıttım yıne erkege benzıyo dedı çıkıntı var ama bu kızdada olabiliyor sonra 17 haftaya gıttım ogrendım ki kızım oluyo gözde hoca cok sıcak kanlı bir kadın basta cok ilgili davrandı ama ayrıntılı ultrason zamanı ve ondan sonrası cocukla ilgili detaylı bilgi alamadım yada ultrasonla bakınca bile cocugu gostermıyordu sureklı kafamda soru kalıyordu. Bende neona gidiyorum simdi inanç beye çok memnun kaldım
Betulsna Sueda29 Merhaba Sevil Kiremitli ye gidiyorum. Fakat doktorum Şubatın ortalarında izne ayrılıyor sonrasında da kariyer için araştırmaya geçiyormuş. Çok üzüldüm çok memnunum doktorundan şimdi kendime iyi bir doktor seçimi yapmak için araştırıyorum.
Sueda29 Betulsna ben araştrmada paşa,can,zeynep bunlara gittim hiç memnun kalmadım.neonda sevil hanıma gittim nedense yine içime sinmedi.şimdi inanç beye gidiorm çok memnunum .detaylı şekilde bebeğime bakıor çok zaman ayırıor
Betulsna Sueda29 Bende Sevil hanım gideceği için İnanç beyi düşünüyorum. Arkadaşlarımda İnanç bey de doğum yaptılar memnunlar. İlk tercihim İnanç bey.
Elif_Annesi24 Sueda29 bende inanç beye gidiyorum hem ilgili hemde detaylı olarak bilgi paylaşımı yapıyor
Betulsna Nuriiiiii Evet malesef gidiyor. Şubatın ortalarında ayrılacakmış. Mayısta da araştırmaya başlıyacakmış