Sinemin Hanımlar 12+6 günlüğüz ama şehir hastanesinde gidebileceğim ilgilenen doktor tavsiyeniz varmı ben Aysu Yeşim tezcana gidiyorum 3 oldu gidişim ama memnun kalmadım sizin önerileriniz neler
Iris Sinemin bende yeni başladım funda hocaya aldım ilk randevuyu çok tatlı genç bir doktor ama baya ilgilendi kendimi özelde gibi hissettim
Nurcan__ Sinemin 38 haftalığım cuma günü ilk kez gittim fatma salih'e. gayet iyiydi güler yüzlü bi bayan. Burda daha önce yorumlarda necati hançerlioğulları, gamze yılmaz, tuba memur, emine çelen gibi isimleri de görmüştüm
Aysabal Sinemin selam arkadaşlar bende şehşr hastanesine gidiyorum necati diye bir doktor var aşırı ilgili işini gerçekten severek yapıyor tavsiye ederim gitmenizi
Sinemin Nurcan__ ben Aysu hanıma gittim ama hiç ilgilenmedi kan vermiştim sonuçları söylemeden bidaha kan isteyip gönderdi bebeğimi bile göremedim