Bahar4516 kaç haftaliksin bilmiyorum ama ben 13 haftalıkken kabız oldum 1 ay çektim ilaç bile fayda etmedi iki dizimin üzerine çöküp ikiniyordum artık düşük yapicam diye çok korkmuştum ertesi gün doktora gittim dontkr dedi ki senin ikinmanla sağlıklı bebeğe hiç birşey olmaz dedi.dusuk tehliken yoksa korkma . Ama yine de ıkınma hemoroid olursun .