adm Bugün Dünya Su Günü. Sağlıklı gebelik için bol su tüketmemiz gerekiyor. Ayrıca hamilelikteki en büyük sıkıntılardan biri olan kabızlık riski de azalacaktır. Canımız annemiz kendini de bebişi de sakın susuz bırakma.😋🚰
Halise adm bebegimin suyu az doktorumun da seyiyle gunluk 4 litre su icmem gerekiyodu baslarda aliskin olmadigim cok baymisti beni ama su an cok rahat iciyorum 4 litre😊
mlkdmr Deniizzm35 ben de bir bardağı bile zor içiyordum. Bardağıma sarı elma dilimi koyup biraz içebilmiştim. Geçici bir dönemse çok da moralinizi bozmayın ama havalar ısındıkça su kaybı arttıkça zorlamak da gerekiyor diye düşünüyorum.
Buketk Deniizzm35 aynı dertten bende muzdaripim bır iki bardak su içiyorum ama süt komposto meyve suyu daha çok tüketiyorum
SemihDamlaDalan Ben normalde de içerdim yaklaşım 3 lt. Hala çok su içiyorum gecede çok içiyorum. Şişem yanımdan eksik olmuyor
Hamileyimmm sare55 malesef bende icemiyorum günde bir yada bir bucuk litre anca 🙁nasıl cözüm bulcaz bilmiom
Nuranaliayaz1 Halise aynen benimde suyum azdı doktor en az 2 buçuk litre su icmen lazim dedi ben gercektwn cok az iciyordum gidip hemen 1 litrelik cam sise aldım 10 gündür 3 litrenin altına düşmüyorum ve böyle devam edeceğim 😊
Sedoooos adm Evet su önemli ama ben mide bulantisindan icemiyorum 17 haftalık bebeğim ama hala bulantilarim geçmedi ne yapmam gerek bilmiyorum 😒