Didem87 Merhaba kızlar Dünden beri akıntım çoğaldı dün hafif pembemsi bi akıntıydı ama bugün az bi kan gelmiş ve alt tarafımda çok baskı ve sızı hissediyorum ilk gebeliğimde kan hiç gelmemişti şimdi anlayamadım bugün tam 38. Haftadayım sizce ne olabilir
Tugbardm Didem87 canım benimde senin gibi ilk pembe kan geldi sonraki günde nişanım geldi arada çok fark vardı ilki peçeteye gelen pembe bir kandı sonraki sümük gibi turuncu birşeydi
Didem87 Çarşamba günü kontrolüm var sancım olmazsa ozamana kadar beklesem mi sizce nişandan nekadar sonra doğum oluyor