Nhtsbl
4 defa tüp bebek denememiz oldu ve hepsi de balarısız oldu, maddi ve manevi zorluklar geçirdim agrısı sızısı da cabası. Bizim en büyük hatamız tam detaylı araştırma yapmadan doktorun dedigi hastaneye gidip hemen tedaviye başlamıştık. Sana tavsiyem çok ama çok iyi araştırma yap öyle karar ver. Benim araştırmalarım da %50 başarılı olan doktorlar. Aslında tüo bebek tedavisinde önemli olan birşey de laboratuvar dır. İstanbul, ankara ve samsunda iyi yerler var.