38+5 olduk nstye her girdigimde 60 70 i görüyor sancılar. Hatta bugün 100ü gördük doktor hazır ol gelmezse 3 4 güne tekrar gel diyor her seferinde ama tık yok 😒 açılma var mi bilemiyorum çatı muayenesi yapılmadı. Bunu yaşayan var mi? Ne zaman gelecek bu çocuk 😬