Ben de 24 +3’teyim bazen deli gibi hareket ediyor, bazen ise çok sakin. Tam düzene ne zaman girecek merak ediyorum, bir yandan da hepimiz birbirimizden farklıyız bebeklerimiz farklı böyle olması normal diyorum kendimi sakinleştiriyorum.
Allah bebeklerimizi korusun.