Begonia Kızlar merhaba. Bugün tam 34 haftalık gebeyim. Panik atak olduğum için planlı sezaryen düşünüyorum, doktorumla konuştum. Bu haftada olup sezaryen tarihi alan var mı aranızda? Doktorum şubatın son haftası olur dedi.
Serapp1 Begonia Bizim de bugün 36+5 yarın tarih verecek doktorum 38. haftada oluyormuş planlı sezeryan genelde
Tulaysezer Begonia benim normalde 10 şubattı, 31 ocak gün verdi. Bende panik atak hastasiyim. Planlı sezaryen oluyorum.
Sznarslan Begonia ben 35+4 teyim.hala gün vermedi.38.haftana girince tam tarih vericem dedi.39 da da sezeryan ameliyatı olacakmışım.normalde sezeryan doğumlarda 38 de ameliyat ediliyirsun ama benim doktor tuhaf işte.3.sezeryanım olacak bu arada.
Tugbamine Tulaysezer bende 31 ocakta sezeryana alınacağm bu ikinci ama düşündükçe panik oluyorum bende bi an önce bitsin istiyorum🙈
Sznarslan Begonia mesela ben.korkuyorum senin de dediğin gibi.ben de 38 de alıyorlar biliyirdum.ki geneli öyle yapar doktorların.benim 3.sezeryan 39.hafta da alıcaz dedi. Henüz tam tarih vermedi.38.haftanda konuşur netlestirirz tarihi dedi ama illa 39 diyor bi sıkıntı olmazsa.suan 34+4 teyim.
Evlatkokusu Begonia benimde ikinci sezeryanım olacak. ilki plansızdı suni sancıya rağmen hiç açılma olmamıştı mecburi sezaryen ile doğum yaptım bu sefer doktorumda 39 bitince alırız dedi ama ben sancıyı bekleyeceğim