Hamide92 ben çok memnunum gerçekten canım kadın Doğum bölümü ayrı bi tarafta hepsi ayrı yani kapılar dipdibe oluyor diğer hastanelerde kadın Doğum onun yanında göz onun yanında göğüs hastalıkları vs gibi değil yanı doğumhanesi de güzel bebeğinle ilgileniyorlar benim kuzenlerim teyzem hep orada Doğum yaptılar