Zezemeze ben biraz ayarımı tutturamadım cok aldim 😊 Mart sonu bebeği olacak mayista da bayram var o yuzden 0-3 ay aldim bayramda falan da değişik değişik giydiririm, birde sürekli yakışıklı yakışıklı süslerim oğlumu diye cok aldim eve gelen giden olur eee bizde gezeriz o yüzden bakımlı olsun oğlum ondan çok aldım tulum 💙❤