Selamm kızlar 12 haftalik hamileyim. Birden bos bulunup öksürünce yada hapsurunca rahim kısmına bicak saplanır gibi agri oluyo ama 2-3 saniye icinde geciyo anlik yani. Bazende olmuyo bende yatarken falan coğu zaman kendimi cenin pozisyonuna alip öksürüp hapşurmaya çalışıyorum. Ama uyku halinde falan birden gelince tutamiyosun iste 😓Bunun bana ve bebege bi zararı varmı bu durumu yaşayan varmi?