Fdle bit sonraki kontrolüm çarşamba günüü. Ve bizim kızın kilo alımı aynı hızla devam ediyor ama çarşamba göreveğiz tabii :) bir de kızım genel olarak iri bebek kategorisine girdiği için yani kafası falan da büyük olduğu için sezaryen mecburi hale geldi..