Meleknuur Selam anne adayları🌸 hamilelere hep bitki çayı, türk kahvesi ve nescafe yasak içme iyi değil diyorlar. Sırf bu yüzden türk kahvesini baya kısıtladım hamile olduğumdan beriz. Siz nasıl tükeniyorsunuz türk kahvesi bitki çayı veya tüketiyor musunuz??
Emin_e Meleknuur dr bana sadece neskafe icmesen daha iyi demisti hic icmedim, turk kahvesi gunde bir icebilirsin dedigi icin canim istediginde iciyorum, hamile kalmadan asiri icerdim oldukca azalttim... bitki cayi ise sadece ihlamur ve kusburnu ictim bogazim kotuyken... cayi da cok acik olmak kaydiyla iciyorum fazlasi carpinti yapiyor zaten
MinikTavsanim Meleknuur doktorum bana çay 2 bardağı geçmesin demişti ama ben azaltmaya calisiyorum çok açık olmak kaydıyla günde 3-4 bardak içiyorum diğerlerini içmiyorum zaten haftada bir türk kahvesi birde
iremss Meleknuur bitki çayları yasak tabi, türk kahvesi 1 fincan serbest, normal siyah çayda genelde 2 bardağa kadar serbest oluyor, riskli bir gebelikse bilemem ama yanlış yönlendirmek istemem 🌸🌸
Melikeek Meleknuur Normalde de kahve aşığı bir insan degılım o yuzden gebelıgımın ılk 4 ayı falan hıc ıcmemısımdır ama onun tam tersı siyah cayı severım ozellıkle kahvaltı da caysız kahvaltı yapamam 😅 acık olacak sekılde gunde 3 4 bardak ıcmıslıgım oluyodur bıtkı caylarını da hıc bı sekılde ıcmıyorum cogu bıtkı cayı yasak oluyor zaten🤭
ozgei Meleknuur ah benim kanayan yaram 😂 doktorum günde bir bardak kahve veya çaya izin verdi, kahve delisi birisi olarak cok zorlanıyorum, ilk zamanlar çok baş ağrısı çektim bu yüzden, şimdi daha iyiyim, hergün içmiyorum korkuyorum