Kızlar Geçen ay kürtaj oldum. Adet gördüm hamılelık olmadı ama ben bu ay da tedavı görmeden denemeyi düşünüyorum. Cubku femera ile hamıle kalmıştım. Doktor 2 ay ara ver dedi. Bu ay da olmazsa dger ay yüne tedavıye baslıcaz🥺 ama ben bu ay ınofolıc combi kullanmak istıyorum. Çünkü kullanmıstım ben onu yumurta büyütmesine cok faydası var. Pko ıcın bir ilaç. Kullanan bilir. Size sorum acaba folik asit de kullanıyorum aynı zamanda ikisi sıkıntı yaparmı? Hem Z-Fol folık asit kullanıyorum hemde ınofolıc combi kullanmak ıstıyorum ???