Mgtl Kızlar ben 31 haftalık gebeyim bugün bayağı ev işi yaptm ondandır mıdır bilmiyorum sol tarafıma ağrı girdi hemen kasigimin oralarda bıçak saplanıyor gibi oluyor. Olduğum yere oturdum artık yorulduğum için olabilir mi
Hasibeee Mgtl canım yorulduğun içindir ben de biraz temizlik yapmıştım bugün benim de kasığıma ara ara ani ağrı saplanıyor yorulduğum içindir diyorum. Ağrı sürekli olursa bi sıkıntı vardır diyor doktorlar ama tabiki Allah korusun bebişlerimizi inşallah.