Kızlar 23 olucam yarın ıns sm imi gündür sanki bebeği vajinada hissediyorum elimi koyunca bile odada atıyor gbi ıshalim üç gündür ama gün içinde değil akşam yada sabah kalkınca afedersiniz su gbi oluyor bebeğimin hareketleride daha az öncekine göre çarşamba doktordaydım herşey yolunda demişti ne yapmam.lazim anlamadım da aşağıda hissedince korkuyorum