Gunes_ ben maden suyu içince rahatlatıyodu. Bi zaman sonra yeterli gelmedi. Doktorum antepsin verdi. O iyi geliyo Allaha şükür. Ama yinede ilaç olduğu için içmemeye gayret ediyorum. Soda süt iyi gelcek bişeyler deniyorum. Geçmezse öyle ilacı içiyorum. Geçmiş olsun