Periii_Ss Dünden beri geçmeyen bi öksürük tuttu üşütmüş olmalıyım varmı faydası olan bi karışım veya içecek şeklinde fikir veren
Prensesim2018 Periii_Ss tahın ustundeki yag cok ıyı ben kuzıma hıc oksuruk surubu kullanmam her gın sabah ılk ısım o yagdan vermek ve cok sukur ıyı gelıuor debeyın ıstersenız
ikiprensannesiiii Periii_Ss canim tereyağ veya zeytinyağ içine pekmez koy ısıt ılık birşekilde iç ,ikincisi ılık su veya sıcak biseyler iç ki kuru öksürük balgama donussun onu da atabilesin👍🏼
Hasibeee @ Periii_Ss canım öncelikle çok geçmiş olsun.. kaynamış soğumuş bir bardak suyun içine bir çay kaşığı tuz ekle burnuna iyice çek yine aynı suyla gargara yap günde 3-4 defa yapabilirsin akıntıyı engelleyerek öksürüğü kesecektir... ayrıca ıhlamur zencefil elma dilimleri ve elmanın kabuğunu iyice kaynat ve iç😊 sütün içine incir dilimleyip kaynat kaynadıktan sonra altını kıs ve 15 dakika daha kaynat. İki defa felaket öksürük oldum bu tariflerle 1-2 günde atlattım Allah’ın izniyle
Aysgl_trl_trn Ballı ılık süt az da olsa işe yarıyor. Nane limon içiyorum günlük 1 bardağı geçmicek şekilde. Çay bardağının yarısına pekmez yarısına su koyup içiyorum sabah akşam. Boğazını yumuşak tutacak ılık şeyler tüketmeye çalış. Bide bol bol C vitamini