Elif388 Kizlar 35+4de dogum yaptim dün yani bebegime solunum cihazi takili mama ile besleniyor sütüm gelmedigi icin 2505 kg endiseleniyorum basina gelen varmi kac gunden geldi bebegnz yaniniza
Gunes_ Elif388 kılosuda ıyıymıs aslında cıger gelıstırıcı yaptılarmı benım yegenımde 2.500 dgmustu bı problem olmamıstı kuveZdemı
Dilankenger Elif388 canım haftası da kilosu da iyiymiş çok kalmaz inşallah ablam 32 haftalık doğum yapmıştı bir ay kaldı küvezde ama kilosu 1800 dü . doğumdan sonra 200 gr daha verdi. Allah şifa versin canım ❤
Ruqeyyam_-2018 Elif388 aynı benim hibi yapşmışsın doğumunu. Bende 35+5 de doğurdum ciyer açıcıda vurmadılar iyiydi kızım sadece kuvezdə kaldı 1 hafta ondan sonra çıkış yapıldı
Zeynepreyyan 34+5 doğum yaptım bende. Kan şekeri düşük olarak doğduğu için kuvoze alındı genetik tahliller filan yapıldı . Kuvozde kalsiyum düştü emme nefes problemi sarılık olması filan derken 10 gün kaldı
Ruqeyyam_-2018 Elif388 kızımda sarılık var idi onçün küvezdə kaldı. Ciyerleri açılmışdı çok şükür sadece sarılık olduğu için küvezde kaldı