Merhaba arkadaşlar.Ben 1 hafta önce çatlatma iğnesi yaptırdım.İlişki oldu 2 gün.Ama hiçbir ağrı yok ne kasık,ne bel.Acaba çatlamamış mı yumurta?çatlamış olsaydı kasık ağrısı falan olurdu ama hiçbişey yok 😏 Böyle bi durum yaşayan arkadaşlar var mı çatlatma iğnesi yaptırıp,hiçbir ağrısı olmayıp hamile kalanlar?