Zynp01 canım ben 9 kasımda kürtaj oldum değerim 2500deydi ve burdan hcg degerinin sıfırlanmadığını okuyup aralığın 7sinde meraktan test yapmıştım, çizgiyi bırak gölge bile yoktu zaten tam 1 ay sonra 9 Aralıkta da adet oldum. Bence gebesin bi kan ver bence eğer varsa Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻