Merhaba kızlar Bu topigi burda yasayanlara doktor tavsiyesi ,hangi hastane daha iyi ,yada dogum ucretleri nekadar, ozel hastanelerin randevu ucreti nekadar bilgimiz olsun diye actim Tum bildiklerimizi aktarirsak hem merak edenlere yardimci olmus oluruz Bende aile konak hastanesine gidiyorum Ahmet Coskana doktorumdan memnunum fakat hastaneyi bir turlu sevemedim..