Nasil sorcam nasil izah etcem hiç bilmiyorum ne oldugnu ben de anlamadım. 20 haftalik ikizlere hamileyim ama dünden beri kaşık ağrısı vajinada sızı ve zonklama hissediyordum acile gittim açılma yok dendi bebeklerde iyi fakat bugün çok afedersiniz ama lavoba da vajinam aşağı doğru gibi ve şişlik vardı korktum ne yapmalıyım bir günde açılacak hali yok değil mi. Çok korkuyorum endiseliyom tecrübesi olan varsa yazabilir mi lütfen...