Filiz_Gulsah7 Cemcememre 19 haftalik hamileyim ikizlerim olacak 2019 martta tetonuz asimi vuruldum tekrar vurulmama gerek var mi kizlar 🤔
Mom46 Cemcememre ben ilk dozumu 20.haftamda oldum 2.dozumuda bir hafta sonra olacağım 24 hafta olunca 😊
gulcingulcin Tetanoz aşısını doktorunuz mu söylüyor bana sağlık ocağındaki hemşire söyledi ama doktorum aşıdan hiç bahsetmedi
Kuzucugunannesi gulcingulcin sağlık ocagi söylüyor tabi yer yer doktorda söylüyor bn 2 dozunu da yaptim temmuzda son aşım kaldi hayirlsi ile bebegim 4 aylik olunca gidicez temmuzda
gulcingulcin Kuzucugunannesi Kaçıncı haftalarda oldunuz dozları.Benim şuan 17. hafta.Bir de tetanoz aşısı için bebeğin hareketlerini hissetmek gerekiyor diye okumuştum gerçekten öyle mi
Nevink gulcingulcin beni de 17.haftada cagirdilar saglik ocagindan gitmedim cunku genelde 20.haftada cagiriyolar saglik ocaklarindan ablamda hamile ona 20.haftada yaptilar bende o haftada yaptiricam ins.
Kuzucugunannesi gulcingulcin ben 19 birini vurdum diğerini de 4 hafta sonra yapmstm ama biraz gecikti benim
Dibeee Cemcememre benim doktorum 23 haftadan sonra yaptırıyor kasılma erkek dogum VS tetiklemesin diye
Kivimm Cemcememre beni de dün için çağırmışlardı bugün gittim daha erken bi 20.haftada falan gel dedi