shdemir Tatlibela Benimde ilk gebeliğim canım 21.haftamda hissettim ilk😊 simdi 32 ye geldim gece dursada uyusam diye bekliyorum😊
Lonelinesss Tatlibela canım bende ilk gebeliğimde hiç anlamadım tekme atıyormuş demekki şimdi ilk gebelik ya sıkıntı yapma 😊😊😊
Zelihaferhat Benimde 19 hafta kızlar hiç hissedemiyorum üzülüyorum acaba bir sorun mu var diye hareket etmiyor hiç ultrastondada hep aynı şekilde çok az hareket ediyor 😔😔acaba iş yerinde çok oturdugum için mi oluyor böyle
Aysnctl Ben tam 18. Haftamda hissettm ilk tekmesini. Kisiden ve bebekten bebege gore değişir tabiki. Suan 32 olduk bende biraz dursada uyusam diye bakiyorum 😂 Allah in izni ile sende hissedersin yakin zamanda 🙂