brnr09 Merhaba kızlar. 8+5im. Son bir haftadır durduk yere birden halsizlik çöküyor ellerim buz kesiyor sanki. Şekerime tansiyonuma bakıyorum aletle normal çıkıyor. Neden böyle oluyorum acaba 😔 normal midir ?
UrasEgeninannesi brnr09 7+3 deyim. Aynı durum bende de oluyo 😊 birden ellerim buz kesiliyor iş yerinde falan
Emin_e brnr09 kanama falan yasadiniz mi hic? Ben kanamam oldugunda oyle usumustum yaz gunuydu hatta..
brnr09 Emin_e yok kanama olmadı ama kahverengi akıntı oluyor arada. Progestan kullanıyorum. Normal dedi doktorum
RuzgarsMommy Demir eksiksikliği kansızlık yapar daha çabuk ve çok üşürsün folik asit kullanıyor musun?