SinemY
Ayy canımm inanırmısın aynı şeyleri yaşadım bende 43 gün oldu biraz daha iyiyim ama inan hala karnımın içleri acıyo bebeği emzirirken ayakları geliyo tutarken falan hep bir sızı oluşuyo tamamen iyileşmesi 6 ayı bulucak özellikle yürüdüğüm zaman o dikiş yerinde bir baskı oluyo seninde oluyomu?o mesela daha hic gecmedi bende o dedigin dikis baslangic yeride arada sizliyo hala camasir degdiginde ustune yakiyo pff sıkıntılı bu durumlar umarım çabucak geçer