Kızlar 26haftalık gebeğim fakat 24haftalık görülüyor ultrasyonda.detaylı ultrason yaptırmıştım bir ay önce bişey cıkmamıştı.doktorum gelişim geriliği dedi iki hafta sonra tekrar cagırdı.bu arada kgsu 770gr.bu durumda ne olacak 😔iki hafta sonra artarmı bu durum iki hafta gerilik artar mı.gereken herşeyi de yiyorum