Nesibetul Birrrce geçem hafta benim de diş etlerim ağrıyordu çok fena apse yaptı. Sadece tuzlu suyla gargara yapınca rahatlıyordum. Diş ağrısına da iyi gelir mi bilmem. Dene istersen. Bir de karbonatlı suyla gargara yaptım ama o pek işe yaramadı.