13+5 haftalik gebeyim bir anda dun kasik agrim basladi buyume agrisi mi baska bisey mi anlayamadim kan veya akinti yok sadece ani hareketlerde agrim oluyor cokta agir degil ama sizce acile gitmelimiyim gerci yarin kontrolum var zaten yarini beklemelimiyim sizce cok korkuyorum sizdede oldumu boyle agrilar lutfen yardim edin😫😭