Aso1212 Folik asit kullanımını doktora sor en iyisini o bilir ben 12.haftamda bırakmıştım vitamine başlamıştık. 20.haftamda benimde çok az bi kanamam oldu progestan verdi. başta hap diye ağızdan aldım ama öyle bir uyku yok top patlasa uyanamıyorum. sonra doktorum alttan almamı söyledi böylesi daha iyi oldu