Burcutosunn Bernadmrk bana bi yasak koyulmadı sadece ilaca basladım subatın 17 si gibi tekrardan bakılcak tsh a
BusraDevlet83 Mrveef Ettirir. Ilaci bırakmak yükselmesine sebep olabilir. Dozunu düşürür en fazla diye düşünüyorum.
Nl-oguz3561 Burcutosunn merhaba 5 haftalikken benimde 4.72 di dahiliye ilac verdi o ay 1 kusurlere dustu korkulcak bisi yok sakin internetten bakma sacma sapan seyler yaziyo korkutuyo insani ben 34 haftaligim cok sukur iyiyiz 😊
Burcutosunn Nl-oguz3561 inşallah benimde düşer ☺️ Rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻