busra9436 Arkadaşlar 14. Haftalik hamileyim normalde akıntı oluyor ama bu kez hafif Sarı sümüksü akıntı oldu bunun anlamı nedir normal mi 🤦
seda1anne busra9436 bende 17 haftalığım 2 haftadır beyaz akıntım vardı doktorum bana normal dedi , yeşil veya kırmızı olursa sıkıntı olurmuş , tabi siz Yine de doktorunuza sorun
Ozg3457 busra9436 normal canım hormonlardan dolayı eğer kokusu varsa doktoruna danışmalısın kokusuzsa korkma doktorlar hep öyle söylüyorlar kendi doktoruna da sorarsan aynı bilgiyi vericektir danış istersen 🙂
little_mom_141 Akıntıların hamilelik boyunca devam edecek ne yazık ki canım. Yeşil renk olmadıkça bir problem olmuyor ama tabi doktoruna da danış eğer idrarında enfeksiyon çıkarsa fitil verir.
busra9436 Benimguzelkiziim sizinki de sümüksü yapıda mi çünkü bugün benden gelen her zamanki gibi değil korktum o yüzden