Kızlar 2 gun once hastaneye gittim Hersey gayet cok iyiydi hareketleri olsun ultrason nts ve dun gun boyu hareketlerini hıc hısetmedım ve gece saat 12 civarında acile gıttik esimle nts bagladılar yıne gayet iyiydi kalp atisi ve nts bıde serum yazdılar bebege besin için eve geldık ve hayla ben hısetmıyordum neden acaba