Kızlar adetim düzensiz ama genelde 35 günde oluyorum.5. Ve 12. Gün gecikmede kan 1.20 çıktı.söktürücü aldım.bugün son hap günüm ama bıraktım içime yine bi kurt düştü.ve çok adet sancım var.özellikle bi akıntım var ki.beyaz ve koyu.iç çamaşırımı değiştirince yine 1 saatte aynısı oluyor,sanki bütün gün aynı çamaşırı giymişim gibi.böyle bi belirti yaşayıp gebe olduğunu öğrenen var mı aranızda🙏🏽