Merveyunus31 Kızlar prenses doğum yapmayı düşünüyorum ne sezaryen ne de normal doğuma cesaretim var en iyisi epidural diye düşünüyorum :) bana hikâyelerinizi ve onerilerinizi anlatır misiniz rica etsem
Yildizim Merveyunus31 Ben prenses doğum yaptım bence son zamanların en iyi icadı o derece öneririm kesinlikle
Ztbr Merveyunus31 canım ilk hamiligimde başından beri epidural normal dogurcam diye gezdim doğuma girdim epidurali takın hadi dedim gerek kalmadan çok hızlı acilmam oldu ve normal doğum yaptım epiduralsiz inşallah öyle bı doğum nasip olur sabada görünce anılarım aklıma geldi şuan yine hamileyim ben 16 aylık kızım var 8 aylık hamileyim😍 bu sefer epidural demiyorum direk dogurcam diyorum hatta doktorumla konuştum ameliyathaneden yürüyerek çıkmak istediğini bile soledim🙈
Merveyunus31 Yildizim teskkurler canım bel ağrısı ve baş ağrısı bırakıyor diyorlar ama kimisi bende çok istiyorum prenses doğum
Yildizim Merveyunus31 ne bel ağrısı ne de baş ağrısı yaşadım sonrasında hiçbir şekilde bir etki bırakmadı. Başka sormak istediğin bir şey varsa cevaplayabilirim
Merveyunus31 Ztbr canim benim catim cok dar işte sıkıntı orda :( ınslalah benimde kolay ve güzel geçer sana da hayırlı doğumlar diliyorum 😘
Crnis Epidüralsiz doğum çok mu zor acaba, ilk doğumda özellikle? Bende merak ediyorum. Detaylı bir şekilde biri anlatsa keşke. Doğum ve sonrası daha mı rahat geçiyor, herhangi bir dezavantajı var mı vs.?
Balimkiz Bende doktoruma sordum normal doğumda epidural yapmıyorlarmış sadece sezaryende epidural veya spinal yapıyorlarmış moralim bozuldu valla normal doğumda epidurale çok alıştırmıştım kendimi