Merhabalaaarrr! Ben 36+2 deyim fakat sürekli devam eden bir bacak ağrım var! Ve son birkaç gündür oturup kalkarken çok baskım oluyor, kızım çok çok hareketlii! Bu güzel bir şey tabii hissetmek insanın çok hoşuna gidiyor ama yine de acaba yaklaştı mı diye düşünmeden duramıyorum :) kızım şimdiden 3.200 olduğu için doğum kilosu minimum 4.100 deniyor bu seneple 21 Şubat’a sezaryenim planlandıı ama yine de acaba geliyor mı diye sürekli düşünüyoruum. Sizde durumlar nedir?