irem-emir1308 Kızlar belimin ortasıda sabaha karsı bi ağrı oldu uyandım sonra ağrı biraz dindi daha sonra uyuya kaldım sabah kalktım gene ağrım var ve kasımın tam ortasına vuruyo bu ağrı sizce normalmi 😏
Tgbaaparlar irem-emir1308 bende bugun 8+0 im benimde belimde agri var bugun..hicbir agrim yoktu simdiye kadar ama belki bilen cikar bizide aydinlatir😊
pink01 irem-emir1308 bel ağrıları normal ama aşırısı bebeğin kalbinin durduğunun belirtisiymiş bence doktora gidin 😔
Betul55 irem-emir1308 ben 14+6yım ilk haftalar sırtıma bişey saplanıyo gibi uyanıyodum geceleri. Vücudun susuz kalması ağır hareketler yapmak tetikliyo ağrıları
Esra-akk96 Bende bel ağrısıyla gitmiştim dün kürtaj oldum bebeğimi kaybettim kanamam falanda yoktu kızlar ilk üç ay çok önemli aksatmadan doktora gidin yoksa geç kalırsın😞
Esra-akk96 irem-emir1308 benimde gece bide sabah oluyordu g cikmeden göster yinede benden tavsiye canım
34ayse- Benimde karnim ve kasaklarim cok agri yapiyo ozellikle aksam yemeginden sonra 10 gun once gittim kontrole hersey yolunda dedi doktorumuz bizde 8+3 olduk
irem-emir1308 34ayse- benim doktorum keseyi gormeye gittiğimde sağlıklı gebelik demişti karın kasık bel agrın olursa korkma demişti ama ne bilim insan ister istemez korkuyo
Tgbaaparlar irem-emir1308 olabilir..benim yatinca geciyo asiri dayanilmicak bi agri degil Allaha sukur.. kalp atisini niye simdi dedi onceden gorunmemis miydi
irem-emir1308 Tgbaaparlar ocağın 7 sinde gittim ister 2 hafta sonra gel ister ayın sonuna doğru gel dedi o yüzden