Merhaba arkadaşlar. Bu gün size başıma gelenleri anlatmak istiyorum. Ben 1 ay önce kanama yaşadım 8 haftayken.doktorlar bebeğim in sağlıklı olduğunu söyledi ve beni eve gönderdiler.Ondan sonra her şey normal diye doktora gitmedim.Dün doktora gittim cinsiyet öğrenmek için doktor bebeğim yok dedi düşmüş tabi ki hayatımın şokunu yaşadım ve bebeğin boruya düştüğünü ve oraya yapışdığını söyledi.Benim ağrılarım oluydu ama biz bebek büyüdüğü için sandık.Şimdi hastenede yatıyorum çok kötüyüm.Siz siz olun hiç bir zaman ay az ağrım var ay az kanama oldu doktora gidiyimmi gitmiyimmi yapmayın hemen doktora gidin.Şimdi doktorlar bakıyorlar galiba borumun birini alacaklar.Yine anne ola bilicem doğru ama bunun üçün 1 yıl beklemeliyim.Hayat bizlere hep oyun oynuyor.Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻